Forum Need for Speed Carbon Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Scott Nielson

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum Need for Speed Carbon Strona Główna -> Wywiady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
erikson
Administrator



Dołączył: 30 Paź 2006
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 15:36, 02 Lis 2006 Temat postu: Scott Nielson

Nie będąc zbytnio zainteresowanym grami wyścigowymi, gra musi być naprawdę innowacyjna bym poświęcił jej mój czas, co dopiero cała seria gier. Za każdym razem, EA wyciągała ode mnie kolejne pieniądze dla każdej nowej części ich długo istniejącej już serii NFS, i prawie za każdym razem, byłem zadowolony z efektów ich pracy. Biorąc pod uwagę nową grupę odpowiedzialną za serię NFS, EA Black Box tworzy kolejną część, NFS Carbon do premiery którego pozostało więcej jeszcze cztery miesiące, pomyślałem, że to dobry czas by dowiedzieć się co gra ma do zaoferowania dla entuzjastów gier wyścigowych tym razem. Rozmawiałem z producentem gier, Scottem Nielsonem by dowiedzieć się czy się je Carbona.

Shack: Mówi się, że Carbon to narodziny nowej ery dla serii NFS. Jak to możliwe?

Scott Nielson: Zawsze staramy się być na topie kultury street racingu i wkładamy dużo czasu i pracy w nasze starania do stworzenia jeszcze lepsze i ciekawsze tryby gry, które biorą inspiracje z prawdziwych wydarzeń w street racingu z całego świata. Już na początku tego projektu oczywiste stało się, że teraz na świecie fenomenem są dwie rzeczy, które seria NFS niema na swoim koncie, i jeśli zrobione poprawnie, dodało by to grze nowego smaku. Te dwie rzeczy to Canyon Racing i Zespoły. W Need for Speed Carbon, gracz musi stworzyć gang i rywalizować z innymi zespołami o dominacje nad miastem i otaczającymi go kanionami. Kaniony przedstawiają najbardziej niebezpieczne trasy jakie tylko możesz sobie wyobrazić. Wyobraź sobie twój ukochany samochód pędzący w dół wąskiej, dwu pasmowej drogi ze ścianą górską, idącą wprost do nieba po jednej stronie i upadającej w dół kanionu po drugiej stronie. Dogadaliśmy się z kilkoma z najbardziej ekstremalnych kierowców wyścigów w kanionach by oddać prawdziwe uczucia tych wyścigów i ożywić je w Carbonie. Podobnie jak Most Wanted było ewolucją Undergrounda 2, tak samo Carbon to nic innego, jak ewolucja Most Wanted. Myślę, że fani będą mieli tak samo dużo zabawy w graniu w Carbona, jak my mieliśmy tworząc go.

Shack: Więc czym są Canyon Duels? Proszę, opowiedz mi o nich więcej.

Scott Nielson: Canyon Duel to dwu częściowy wyścig. W pierwszej części gracz jest na drugiej pozycji i jego celem jest pozostanie jak najbliżej do samochodu wroga bez wypadnięcia z trasy. Im bliżej jesteś jego tylnego zderzaka, tym więcej punktów zarabiasz. Po dojeździe do mety zobaczysz ile punktów zdobyłeś. W drugiej części, gracz jest prowadzącym samochodem i próbuje dojechać na sam dół jak najszybciej to tylko możliwe zachowując duży dystans między samochodem przeciwnika. Twój cel to obronić punktacje z pierwszej tury. Aby automatycznie wygrać należy wyprzedzić samochód przeciwnika, i pozostać na prowadzeniu w pierwszej części wyścigu na określony czas, lecz pozostanie zbyt daleko, powoduje automatyczną przegraną.

Shack: Dużo pytań o twoich skrzydłowych SI (Sztuczna Inteligencja) ! Po pierwsze, kto i jak pomaga Ci na drodze (czy ma jakąś Nazwę/Tytuł?)? Po drugie, kto pomaga w garażu i jak? No i ostatnie, jak pomagają między scenami?

Scott Nielson: Twoi skrzydłowi pomagają Ci w wyścigu, i najważniejsze, jak i podczas normalnej rozgrywki. Posiadasz limitowaną liczbę miejsc dla twoich pomocników i wielu do wyboru. Każdy z nich jest unikalny i oferuje inne zalety, jeśli gracz zdecyduje się na przyjęcie go do ekipy. Mogą pomóc Ci w wyścigu jeśli weźmiesz ich ze sobą i aktywujesz ich specjalną umiejętność oraz grają dużą rolę poza wyścigiem, gdzie pomagają Ci przy twoim samochodzie (wygląd i osiągi wozu) oraz pomogą gdy masz za dużo gliniarzy na ogonie. Gra kręci się wokół Ciebie i twojego zespołu oraz na wyścigach z wrogimi ekipami o kontrolę nad ich częścią miasta. Gracze będą mieli okazję zmierzyć się na szalonych trasach w kanionach. Najlepsi street racerzy mogą zdominować całą mapę świata! Każdy z kierowców ma swój własny charakter i styl jazdy oraz typ samochodu jakim jeżdżą. Wybór którego skrzydłowego użyć w wyścigu naprawdę zależy od charakteru gracza i stylu jazdy obojga.

Shack: Jakie skille mają gracze SI z ekipy oraz czy można je polepszyć?

Scott Nielson: Nie licząc skilli używanych w wyścigu - Bloker, Scout oraz Drafter, każdy członek twojej ekipy ma drugą umiejętność która pomoże graczowi w innych częściach gry. Niektóre pomogą Ci w tuningu samochodu, inne zaś pomagają w obniżeniu Heat Level podczas starć z policją. Gracz przechodząc grę dalej i dalej będzie miał możliwość dodania nowego członka do swojej ekipy który doda kolejne umiejętności do gry.

Shack: Gdzie gracz wybiera ekipę oraz jak mogą zdobyć nowego członka? Czy ich zatrudniają, pokonują w wyścigach... ?

Scott Nielson: Wszystko dotyczące twojej ekipy znajduje się w Kryjówce. Twój skład jest budowany poprzez zdobywanie szacunku, kiedy gracz pokonuje wyścig czy też bossa. Niektórzy dołączą do Ciebie zaraz od startu podczas gdy inni dołączą później jeśli zdecydujesz się ich zatrudnić. Wszystko zależy od Ciebie kogo chcesz i to ty decydujesz jakie umiejętności są tobie najbardziej potrzebne.

Shack: Ilu pomocników może uczestniczyć w pojedynczym wyścigu?

Scott Nielson: Gracz może wziąć jednego członka ekipy na wyścig. Mogą wybrać którego poprzez Kryjówkę w każdej chwili przed wyścigiem.

Shack: Jak są oni kontrolowani? Czy gracz daje im polecenia czy może są na auto-pilocie a może kombinacja obu?

Scott Nielson: Twój skrzydłowy jest kontrolowany poprzez komendy dzięki przycisku na twoim kontrolerze. Staraliśmy się trzymać się prostoty użytkowania, żeby gracz mógł się skoncentrować bardziej na drodze.

Shack: Czy inni kierowcy (SI oraz ludzie) mogą mieć swój własny skład?

Scott Nielson: Przeciwnicy w wyścigach będą składać się najczęściej z ekipy która obecnie zajmuje tę część miasta. Będą się ścigać jako drużyna i będą możliwi do odróżnienia dzięki kolorom ekipy i ich personalnym logiem.

Shack: Powiedz nam więcej o terytoriach, ile ich jest w grze i czy są wydzielone jakieś specjalne części, czy posiadanie terytoria oznacza coś dla gracza (np. czy potrzeba posiadać daną liczbę terytoriów by awansować w grze, czy mają jakieś specjalne sklepy), z kim walczysz o część miasta (czy są inne sposoby na odebranie terytoria), i czy dane okolice sprzyjają danym samochodom (czy mogę jeździć specjalnym samochodem na danym terytorium czy mogę jakikolwiek chcę)?

Scott Nielson: Jest masa różnych terytoriów w grze w każdej części miasta, które gracz podbije z jego drużyną. Każda część miasta, otwiera oczywiście większy teren dla gracza ale ponadto daje możliwość zaopatrzenia się w nowe części, samochody i inne nagrody. Aby zdobyć terytorium gracz musi wygrać większość tras w tej strefie poprzez pokonanie ekipy która je posiada. Niektóre terytoria lekko wspomogą daną klasę samochodu, która jest odzwierciedlona poprzez gang kontrolujący go. Nazwijmy to "domową przewagą". Gracz może pozostać z jego typem samochodu poprzez całą grę i przejąć całe miasto.

Shack: Powiedz nam o samochodach - Egzotyki, Muscle oraz Importy. Co sprawia, że każde jest unikalne, jakie są plusy i minusy każdego z nich?

Scott Nielson: Naprawdę wiele czasu spędziliśmy różnicowaniem każdej klasy samochodów. Tak bardzo, że daliśmy graczu możliwość wyboru swojej ulubionej klasy od początku gry i dać możliwość gry w trzech różnych kierunkach w zależności jaką klasę wybrali. Każda klasa samochodu ma specyficzne plusy i minusy które gracz musi zbalansować dla jego stylu jazdy. Niema żadnego samochodu które można nazwać najlepszym, każda z trzech klas będzie godnym przeciwnikiem.

Shack: Czym jest Auto Sculpting (modelowanie auta)? Powiedz nam wszystko co możesz! Oprócz tego, co jest dostępne prócz Auto Sculpting do personalizacji wozu gracza?

Scott Nielson: Autosculpt to rewolucja w personalizacji samochodów w grach! Autosculpt pozwala graczowi wybrać daną część i zmodyfikować ją poprzez system pasków które pozwolą zmienić część tak, jak to odpowiada graczowi. Gracz może zmienić praktycznie wszystko, koła, body kity, maskę, spoilery i wiele więcej. Bez wahania, to naprawdę zwiększyło tuning znany z poprzednich części Need for Speed titles i dało kierowcom wielkie pole do popisu. Poza Autosculpt, gracz znajdzie podobne opcje co w poprzednich grach NFS lecz ulepszonych specjalnie dla Carbona. Myślę, że fani gry będą zadowoleni z tego co im zaoferujemy.

Shack: Powiedz nam więcej o drifcie, trochę historii i czemu wraca w Carbonie, jak działa w grze?

Scott Nielson: Drift wróci większy i lepszy niż wcześniej właśnie w NFS Carbon. Spędziliśmy dużo czasu w tym roku doprowadzając drift do perfekcji, dając kierowcom uczucie balansowania samochodu w poślizgu kiedy stara się nie uderzyć w ścianę. Fani driftu z Underground 2 tak jak i reszta będą zadowoleni jak to zrobiliśmy. Jest naprawdę uzależniające.

Shack: Dlaczego Drag został pominięty w NFS Carbon?

Scott Nielson: Teraz zrobimy to samo co z Driftem w MW - piszemy zasady od nowa, jak Drag powinien ewoluować w następnych częściach. Fani powinni się spodziewać wielkiego powrotu Dragu w następnych częściach NFS.

Shack: Jakie inne tryby wyścigów są dostępne w Carbonie?

Scott Nielson: W Carbonie zapewne są trzy kluczowe tryby, z których fani powinni być zadowoleni. Pierwszy to oczywiście Canyon Duel, gdzie ty i twój przeciwnik bawicie się w najlepszą wersję kotka i myszkę. W pierwszej rundzie jedziesz za przeciwnikiem by być jak najbliżej go, jednocześnie nie wypadając z trasy. Im bliżej jesteś tym więcej punktów zdobywasz. W drugiej części role się odwracają i to ty uciekasz przed przeciwnikiem który wyjada twoje punkty spowrotem. Musisz dojechać na sam dół w jednym kawałku z pozostającymi punktami. Po drugie, fizyka była bardzo ważna tym razem. W zeszłym roku mieliśmy wiele zażaleń od fanów, że fizyka jazdy była kijowa i każde auto prowadziło się podobnie. Naprawiliśmy to, i fani serii powinni być zadowoleni z fizyki jazdy - sterownością, akceleracją i techniką jazdy w pierwszym momencie jazdy jednym z trzech klas - Import, Egzotyk i Muscle. Na koniec, terytorium to jedno z czołowych założeń gry oferujące graczowi nowych możliwości dostosowania się do gry. Powiązane z historią głównego bohatera i budowaniem swojej drużyny, zdobywanie miasta to centrum tej gry.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Anerpo9




Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 15:01, 11 Mar 2007 Temat postu:

Christina Ricci Undressing!
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Anerpo9




Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 15:02, 11 Mar 2007 Temat postu:

Nicole Kidman Blowjob!
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum Need for Speed Carbon Strona Główna -> Wywiady Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin